Splošni pogoji poslovanja in uporaba spletne trgovine brisalko.si
Splošni pogoji uporabe spletne trgovine BRISALKO.si so sestavljeni v
skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in
mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Lastnik in upravljatelj
spletne trgovine brisalko.si je MARKSUS, trgovina in storitve d.o.o.,
Levstikova ulica 8, 1410 Zagorje ob Savi (v nadaljevanju “ponudnik”).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje BRISALKO.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok,
v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg
tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe, - pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- po povzetju – z gotovino ob prevzemu blaga (ob prevzemu pošiljke je potrebno Pošti Slovenije poravnati še provizijo za plačilo univerzalnega plačilnega naloga (UPN) po veljavnem ceniku Pošte Slovenije) pri prevzemu pošiljke preko dostavne službe GLS stroškov provizije ni.
- po predračunu – plačilo na transakcijski račun našega podjetja po položnici ali preko spletne banke
Pri posameznih naročilih si lahko pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun (predračun).
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v 8 dneh od prejema računa. Kasneje podanih ugovorov in popravkov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Vse cene so v EUR vsebujejo DDV in okoljsko dajatev (pri izdelkih kjer je to potrebno), razen če je izrecno zapisano drugače.
- Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
- Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine; le ta se obračuna ob zaključku naročila in je razvidna v nakupovalni košarici pred zaključkom naročila.
- Platišča na fotografijah niso vključena v ceno.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Izdaja računa
Spletna trgovina brisalko.si po plačilu blaga oz. pri dostavi naročenega blaga kupcu priloži original račun.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Postopek nakupa
Za naročilo blaga v spletni trgovini brisalko.si se uporabniku ni potrebno registrirati. Nakup blaga v korakih:
- 1. korak: Uporabnik izbere izdelek, ki ga namerava kupiti izbere količino in ga doda v košarico.
- 2. korak: Nato izbere preglej košarico
- 3. korak: Izberite na blagajno
- 4. korak: Po izpolnjenih podatkih se izbere zaključi nakup
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani prodajalca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga.
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, mora o tem obvestiti ponudnika preko e-maila info@mcenter.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.
Pravica do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga
Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 30 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema.
Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov ponudniku info@mcenter.si
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo TUKAJ.
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti izdelek vrne po pošti na naslov podjetja.
Vrnitev prejetih izdelkov ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec mora artikel vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Izdelek je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan ali naročen po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu s plačilom na transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče, prak tako so vse pošiljke, poslane na naslov ponudnika z odkupnino zavrnjene!
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Odgovornost ponudnika za stvarne napake
Ponudnik odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najkasneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen. Napaka je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancijski roki so navedeni na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije ali GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Varovanje osebnih podatkov
Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega mesta www.brisalko.si, zbrani osebni podatki bodo uporabljeni izključno samo v namene obveščanja o poteku naročila (samo kadar obiskovalec v spletni trgovini brisalko.si opravi nakup) in v primeru strinjanja tudi za informiranje o posebnostih, novostih na spletni strani brisalko.si ter za prilagojene ponudbe posamezniku. Podjetje spoštuje zaupnost in zasebnost osebnih podatkov, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.
Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).
Več o varovanju osebni podatkov najdete na tej povezavi. (Izjava o zasebnosti – GDPR)
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval
Hramba pogodb in računov
Ponudnik kupcu izda račun v fizični obliki in ga dostavi skupaj z naročilo. Ponudnik prav tako hrani račun v elektronski obliki, tega lahko kupec kadarkoli zahteva s pošiljanjem zahteve na info@mcenter.si.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 466 338 ali po elektronski pošti na info@mcenter.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mcenter.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo kupcem tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.